ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Udostępnianie informacji publicznej, informacje nieudostępnione.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dostęp do informacji publicznej przysługuje każdemu. Od osoby, która domaga się takiej informacji, nie wolno żądać wykazania, że ma ona w tym interes prawny lub faktyczny.
Udostępnianie informacji publicznych następuje poprzez:
  • ogłaszanie w internetowym Biuletynie Informacji Publicznej,
  • udostępnianie na wniosek osoby zainteresowanej.
Wniosku o udostępnienie informacji publicznej nie trzeba uzasadniać.
 
INFORMACJE NIEUDOSTĘPNIONE W BIP
 
Informacje publiczne, które nie zostały udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej, można uzyskać na  pisemny wniosek osoby zainteresowanej złożony w sekretariacie szkoły.Wnioski o udostępnienie informacji publicznej można wnosić za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
 
Dodatkowe koszty udostępnienia informacji publicznej
Zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 15 w Zielonej Górze może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej kosztom związanym z realizacją wniosku.Ustaloną indywidualnie opłatę można wnieść w sekretariacie lub na konto:PKO BP 30 1020 5402 0000 0902 0245 7059
 
Ograniczenia w dostępie do informacji publicznej
Wyjątek stanowią informacje podlegające ograniczeniu w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych.
Prawo do informacji publicznej podlega ograniczeniu również ze względu na prywatność osoby fizycznej lub prawnej. Ograniczenie to nie dotyczy informacji o osobach pełniących funkcje publiczne, mających związek z pełnieniem tych funkcji, w tym o warunkach powierzenia i wykonywania funkcji, oraz przypadku, gdy osoba fizyczna lub prawna rezygnują z przysługującego im prawa. Odmowa udostępnienia informacji publicznej oraz umorzenie postępowania o udostępnienie informacji następują w drodze decyzji, do której stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, z tym że odwołanie od decyzji rozpoznaje się w terminie 14 dni.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 15
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Szopa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-04-20 12:13:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Monika Szopa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-04-20 12:13:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Monika Szopa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-04-20 12:13:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
146 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »