ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoły Podstawowej nr 15 im. 4 Dywizji Piechoty Wojska Polskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - wyniki

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 20220915Drukuj informację Ogłoszenie numer: 20220915

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista ds. kadr i płac - wyniki

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Administracja

Data udostępnienia: 2022-09-15

Ogłoszono dnia: 2022-09-15 przez

Termin składania dokumentów: 2022-09-28 14:00:00

Nr ogłoszenia: 20220915

Zlecający: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 15

II. Uzasadnienie wyniku:

Informuję, że w wyniku postępowania rekrutacyjnego na stanowisko specjalisty do spraw kadr została wybrana Pani Małgorzata Dylińska.
 
Uzasadnienie
 
Pani Małgorzata Dylińska posiada wykształcenie: licencjat administracja publiczna i wieloletnie doświadczenie zawodowe w jednostce samorządowej na stanowisku specjalisty ds. kadr. Posiada umiejętności niezbędne do wykonywania obowiązków specjalisty ds. płac. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się wiedzą merytoryczną. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 15
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-10-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Szopa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-10-05 14:36:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Monika Szopa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-10-05 14:36:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Monika Szopa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-10-05 14:37:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
728 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony